26/8 & 27/8 -09

igår var jag dötrött så jag orkade inte skriva nått i bloggen.

Igår...
.. så hade jag iallafall praktisk mellan 08.00 och 16.00 men Fick sluta 15.15. På praktiken vick jag prova rimma griskind och fisk :) Det var lite nytt :) När jag kom hem var jag så död att jag ville sova men det fick jag inte för Christian som skulle ha med mig på Budo & Fitness för att köpa hanskar och benskydd. Innan vi for till Budo & Fitness så var jag tvungen att pumpa upp däcken. Christian blev förvånad över hur lite luft det var. Han hade tidigare avfärdat mig då jag gnällt över att cykeln gått tungt, "det är inte konstigt att du får träningsvärk av att cykla" sa han. När vi kom till Budo och fitness så fick vi jätte bra hjäp. Det slutade med att jag köpte på mig boxnings-hanskar, benskydd, Thaiboxningssockar, lindor, tandskena, proteinpulver, träningsbyxor från Better Bodies och två träningstoppar från Better Bodies. Kul med nya träningsprylar! Sedan cyklade vi till Iksu och sparrade lite med varandra med mina nya grejjor! När jag kom hem dushade jag och kastade mig i sängen! Iof hjälpte jag Christian med ankan som han stoppade i ugnen men det gills knappt!

Idag...
...Så har jag haft praktik som igår. Sedan när jag kom hem så for jag och Christian och storhandlade. Det blev 6st påsar med mat :) Nu behöver jag inte gå hungrig! Men vi var hungriga efter handlingen så vi åt på det första bästa som blev Frasses. Vi delade på en stor combo meny. Jag sa att jag ville ha rågbröd och sallad istället för vittbröd och strips. Jag fick det senare alternativet fast jag sa till. Men jag hade inte hjärta att säga till tjejen i kassan som hade tagit beställningen eftersom hon var uppenbarligen ny och pratade inte så jättebra svenska. Hon kanske inte ens visste vad rågbröd var? Det kanske inte ens var hennes fel. Men jag säger till nästa gång, då hon är bekvämare i sina kläder. Sedan delade vi på en glass och en våffla. Så nu mår jag som en mätt tjockis. Drack lite kaffe till maten så jag är lite hypad med. Nu har jag packat in all mat, vilket var ett dagsjobb skall jag säga dig. Nu ska jag göra en fisk fond på grejset som följde med fisken då jag köpte en hel lax. OM jag orkar.

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0