Ajaj!

Christian rammlade då han han skulle gå ned från stolen som han stod på när han skulle ta bort listen. Han fastnade med byxbenet i stolsryggen och inte nog med att han rammlade utan han hade brytit bort taklisten med en kniv och den rammlade på fingret och han skärde sig djupt! Jag fick påminna mig själv att andas när jag plåstrade om eftersom jag är lite känslig för blod.

Men det blödde så mycket och det var så pass djup att vi fick lov att ringa Christians bror André som skjutsade oss till akuten där han fick sy 3 stygn. Vi hade tänkt att fara och träna egentligen men det blev inget av då... Annars har jag äntligen tagit mig för att framkallat bilderna från thailand. Det är svårt att välja vilka man vill ha och det slutade på 220 kr..
Dvs en heldel bilder.

Annars så blev det inget solande idag. Blev på tok för molnigt för min smak. Så Jag vilade lite och det var skönt! Sov ett bra tag! Sedan har jag städat i akvariet.

Nu ska jag sova iallafall! Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0