God morgon!

Sa jag att jag stegrade med cykeln igår morse? På samma sätt som nedan men mitt framdäck tog tvärstopp eftersom min handväska som hängde på styret for in i cykeldäcket!  För mig regnade det inte dock och jag höll inte i ett paraply utan jag valde att ta imot mig med händerna. Har fått lite blåmärken nu på knäna :( Är lite öm i armarna med men jag tycker det känns mer som träningsvärk (men av vad, jag har bara sprungit).
A photographer has come under fire in China for his pictures of a man falling off a bicycle /Lu Feng

Idag tror jag att jag ska börja packa ur skåpen lite putsa dem lite och målartvätta! Killen ska få se att tjejer kan!!!
(måste också påpeka att jag har målat bakom elementen och elementen i vårat vardagsrum och inte han och det är också jag som målat om vårat linneskåp!

Men först ska jag göra lite matlådor. Kan vara bra när köket är out of reach ett tag. Tänkte ta mikron till vardagsrummet och matbordet... Osv.


Hade gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0