Holmsund 23 Augusti

Den 23dje var jag i  Holmsund hemma hos mamma och pappa, vi gick på FramtidsMässan på Västerbacken, sedan käkade vi på kajutan och hälsade på farmor och farfar.

Tog lite bilder under dagen. Här är lite av dem.


Syrran lekte med min nya kamera, andra bilden tog jag då min syster satt och spelade piano.

Jag och Familjens hund Vitae.                   Mamma, pappa och Christian på väg till mässan

Västerbacken & syrran med hennes kille markus.


Markus och frida, Mamma och Pappa på Kajutan. Pappa har som vanligt svårt att se normal ut på kort.

Sedan hälsade vi på mina älskade farmor och farfar!

Sedan åkte jag och christian med min mamma till iksu- spa och tränade. Sedan badade jag och mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0