Middag och drömmar

Igår var jag på middag i bettnes fast hos Christians morbror och moster. Det var jätte trevligt! Hans kusiner var också där, vilket var skoj eftersom de bor i Uppsala respektive Nacka. Kvällen avrundades med att vi spelade Kubb (tjejerna mot killarna), killarna vann men jag gissar på att de var helt enkelt väldigt revanchsugna.

Sedan på jobbet fick jag tårta av en vikarie som snart gjort sista dagarna. Hur gulligt är inte det? Jag är ju som jag är också, jag gillar inte att ha söt smak i munnen så jag var tvungen att ta några finncrisp efteråt. Gissa om jag blev mätt då?!  Sedan såg Vi på film. Det är inte alla som får se film på jobbet. Det blev en senare natt så jag gick och la mig kl 02.00 på jobbet. Vaknade trött på morgonen 07.20.

Var tvungen att ta igen lite sömn efter jag kommit hem. Drömmde lite knasig: Jag drömmde att jag var i Tijuana och där träffade jag en gammal kompis, vi blev vänner igen efter lite bråk och började festa. Sedan efter att ha åkt nån konstig version av en bergochdalbana lärde vi känna några Mexikanare och plöstligt skulle jag sjunga "La bamba" inför alla. Vilket jag gjorde 2ggr och ägde. Även om jag inte är så duktig själv på sjunga. Det är bra med drömmar. Man är bäst på allt. Fast jag tappade bort mig en gång i drömmen. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0