Min Nya vän

Idag har jag varit väldigt aktiv. Efter jag ätit frukost och vilat efter nattens jobb så cyklade jag och Christian till Iksu och tränade lite. Efter det (ca klockan 3) for vi till nydala och låg och solade. Jag hade tagit med lite små pengar och vi var hungriga men Christian vägrade gå och köpa nått han grinade bara och trodde att man inte fick nått för 60kr. Jag gick ist och köpte två st 60g hamburgare. Sen började det blåsa så mycket att vi cyklade hem. Undrar hur långt jag cyklat idag? Lätt 2mil iaf. När vi kom hem Gjorde jag helstekt fläskfilé med kantarellsås och råris blev gott! Men innan vi skulle äta så flög en fågel in genom balkongdörren som vi brukar ha öppen. Han var inte alls rädd för mig. Tyckte så synd om han eftersom han fattade inte vad ett fönster var och flög in i det några gånger. Tillslut så satte han sig på en av mina orkideér. Då tog jag blomman till balkongen och han satt där ett bra tag. När jag gick ut igen och skakade lite på bladet flög han iväg. Han ta lite bilder på min nya vän.



Min nya vän.

Nu ska jag se på mammut! todeloo!

Kommentarer
Postat av: Beauty by Tanci

Oj vad fin bild :)



Jag älskar också Goldwell ...speciellt deras inpackningar som det kommer att komma recension på snart! Superbraaa och prisvärda!

2009-08-10 @ 08:30:03
URL: http://beautybytanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0