Träningsdag

Idag slutade jag jobba 09.30 imorse så jag var hemma kanske vid 10-tiden. Vi åt frukorst sedan cyklade vi till Iksu! Jag tog lite bilder på mobilen. Ska lägga upp imorgon.  På Iksu började jag med att springa 1km som uppvärmning efter  tränade jag lite Muay thai- sparring med killen min och sedan åt vi lunch. Jag åt Karré med potatis och bearniésås (inte så nyttigt, jag vet) men det blev en stor tallrik sallad till! Sedan Var vi så laddade med energi så vi gymmade lite till. Jag körde 10minuter i crosstrainer i grym fart (hann med 2,5km, rmpet låg på ca 185) sedan körde jag ett magpass. Kolla träningsbloggen om du vill veta mer!

Sedan var jag tvungen att fara! Klockan var då 15.15 och jag började jobba klockan 16.00. Så jag cyklade direkt till jobbet!
Christian ska komma med en massa saker ikväll eftersom jag tänkte fara och gymma direkt imorgon då jag slutar jobba och för er som inte vet så kan jag berätta att jag jobbar som personlig assistent (natt: sovande jour). Just nu sitter jag i assistent rummet och tar det lungt, ska snart diska efter middagen då jag har ätit kyckling gryta och strips här.

Föresten så är jag jätte nöjd med min nya kamera och mobil!!



Elin

Kommentarer
Postat av: sandra

sV. hehe okej=) ja visst var de snygga! skulle vilja ha allihop!

2009-08-21 @ 19:04:10
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0