working girl

Är på jobbet nu, jag och brukaren har nyss sett måndagens avsnitt av Dexter. Spännande! Längtar till imorn då forstsättningen går!  Imorgon är det Thai-träning och jag jobbar från 16.00. Det vill säga att det krockar. Jag fick fara för brukaren på träningen eftersom det ligger just brevid och tar inte mer än 1.30min. Jätte shyst! Går i skolan i morgonbitti schemat är ju på 08.30-16.00 men vi börjar 09.00 och slutar lite olika. Få se när det blir imorgon då. Hoppas jag hinner vara hemma ett litet tag!

Eftersom på tisdag kommer jag att gå av på morgonen klockan 08.00, börja skolan 09.00-?(hoppas jag får sluta tidigt), jobba 16.00- 08.00 på onsdag då min praktik börjar kl 08.00. TOKIGT!

working girl pinupp Pictures, Images and Photos

Kommer nog inte hinna skriva så mycket under dagen imorgon men nu vet ni vad jag kommer att syssla med :)

Kram


Kommentarer
Postat av: Lisa

Oj, slit inte ihjäl dig!

2009-08-31 @ 11:04:38
URL: http://forsner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0