14 dagar sedan...

jag skrev..

Vad har man gjort då? Jo jag har gjort det jag bukar göra! Skola och jobb! Har dessutom städat så fort jag fått chansen eller sovit. Eftersom jag har bott i byggdamm sedan höstens intrång så har vi antligen fått (nästan) klart (finlir) städat och fixat. Jag ska snart lägga ut lite bilder. Förmodligen imorgon.

Igår var jag faktiskt på tjejkväll och idag har jag varit och grattat systern som fyllde för ett tag sedan. Det är väl det skojiga som har skett på sista tiden. Har hittat lite nya kläder som vanligt med och två tavlor. Visar sedan :P

Iaf den 18 slutar skolan och jag går på lov så då ska jag prioritera nöjen lite mera ;)

Kram! (nu ska jag på jobbet snart!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0