Godmorgon!

Vad lite jag skriver nu för tiden va?

Det beror på att jag har haft lite data tid för mig själv :) Det få timmarna jag har varit hemma har jag umgåts med Christian. Annars så har jag tränat, gjort jul varit i skolan och på praktiken. Dessutom har jag jobbat fram tills på onsdagmorgon. Självklart har jag sprungit på stan och handlat julklappar också :) Jag har dessutom lämnat igen min fuckade mobil på lagning igen (MARIA KÖP INTE DENNA MOBIL haha) om den inte funkar efter detta ska jag få en ny. Det blir aldrig mera sony ericsson efter detta.. Om jag får (vilket jag är tvemsam till) ska jag fråga om jag kan köpa upp mig till en ny telefon av ett annat märke.

Men efter imorgon (har praktik) så blir det bloggning som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0