For the record

Lite saker som hänt

- Vi har beställt ringarna (förlovningsringarna (på bilden var det låneringar)
- Jag har hittat massa kläder i h&m katalogen (har beställt)
- Idag fick jag kläderna från Yesstyle, allt var bra.
- Mineralsminket har gjort att jag fått finare hy.
- Cyklade till Baggböle herrgård igår. Skulle vilja ha bröllopet där, men det är för litet.
- Idag har vi städat och tvätat ett ton kläder.
- En fisk i mitt akvarie har dött (en sebrafisk hade inflammation i simblåsan)
- Vi har köpt 4st guldbarber och en till guldfisk.

Från akvariet:

Min favoritfisk (guldfisk med namnet Day)

Dolly kikar fram, guldbarber, Dolly&Day mina guldfiskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0