Mys

Hemma nu efter att jag varit på iksu med killen :) Var så hungrig efter träningen så vi var tvungen att stanna på Ica och köpa en macka var :) Iof hade jag ätit en hamburgare, fil och müsli, en hårdbrömacka, två mandelkubbar och en aprikos innan. Inte så mkt..inte för mig iaf. Magen morrade riktigt! Nu har jag matat fiskarna och läst lite bloggar :)  Min inlines tur gick bra :) Lite ovant kändes det. Men det är som att cykla :) Åkte 6,9km :) 

Nu ska jag se tv med killen. Tror jag ska tigga lite massage av han (ja man måste det efter 3 års förhållande :P) Mys!

Kommentarer
Postat av: shamiii

svar: your welcomê ^^

2009-07-13 @ 14:22:56
URL: http://shamiiiishamiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0