Städdag och möhippeplanering

Idag har jag storstädat! Är super-narig om händerna just nu. Ska smörja in den med lite 8h cream ;) Jag och Maria ska styra upp Thereses möhippa. 1sak är näst intill spikat, men jag kan inte skriva vad det är för aktivitet eftersom det är hemligstämplat.. Vi vill ju inte att informationen ska komma i fel händer.. dvs Thereses.  Kåka runt på stan utklädd till brud kommer inte på frågan..Nån som har ett förslag på nån bra aktivitet?

Efter guben kom hem (..då jag säger gubben så syftar jag på min Pojkvänn/Sambo Christian) från jobbet så gjorde jag en god fredagsmiddag bestående av Grillad Entrecôte, Potatis gratäng,sallad och grillade championer<-----spana in. Gott gott!

Nu ska jag lägga mig och läsa El Choco vilket är en bok om en Svensk kille som satt i et Bolivanskt fängelse. Bra bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0