Bahijas gullunge.

MMS

Bahijas gullunge. Idag har jag och Moa hälsat på Bahijas flicka som blev 1 vecka idag. Hon var mkt lugn och söt. Vi hade köpt glass och jordgubbar med oss på vi fikade och hade trevligt. Tidigare var jag och mamma och pappa och gjorde lite ärenden runt om i stan. Vi köpte lunch med oss från rost hem till mig. Sedan kom Moa och vi åkte till coop med mamma och pappa som skulle handla. Därifrån gick vi till Bahija och vid 17.30 gick jag och Moa till mio och dressed and denim. Vi hittade som vanligt massor vi ville köpa men vi höll fingrarna i styr. Sedan gick vi från mariehem till mig på västerslätt, tog en timme... Men vi gjorde ett stopp på mammas för Moa var sugen på pizza. Jag åt lite rester. Ikväll har jag sett på hells kitchen och nu är jag på jobbet och ska sova. Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0