...och de åt och de drack..

Igår var jag hos Moa typ hela dagen. Vi var på stan och hos henne (hon bor mitt i gröten). Till lunch år jag en kräftsallad från ica gourmet. Den va mkt god. Men jag orkade inte hela så jag frågade Moa om hon ville ha :) Hon blev bara lite lack då hon såg att det finns inga kräftor kvar bland bulguren.. Sedan gjorde vi klart en kall räkpaj Moa hade påbörjat som vi skulle äta på kvällen då Sofia skulle komma. Moa hade dessutom gjort en minikladdkaka var. (Ni kan ju börja tänka er hur mätt jag var vi kvällens slut....) Sedan gick vi och åt tacobuffe på Balder.. vilket kanske inte är min grejj ändå..  så jag gjorde mina små sallader och tacovarianter.. Senare gick vi tillbaka till moa och hade en liten picknick då vi åt kladdkakan och drack vin ute på en filt i solen och pratade. Kring kl 7 kom sofia sedan år vi räkpajen och satt och skrattade. Mkt trevligt.

Lite bilder från igår:




Och ikväll ska jag till Therese på tjejkväll (jag Therese och Maria) Skoj helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0