Skit H&M system!


Hade köat för Jimmy Choo och beställt sakerna! Min beställning gick igenom helt och hållet och jag kunde bestämma hur jag skulle få det skickat osv.. Idag då jag skulle kolla vilken vecka jag skulle få de första sakerna var HELA min beställning borta! Och inte bara Jimmy Choo utan ALLT!

Jag ringde H&Ms kundtjänst. Hon som jag pratade med i telefonen hade ingen förklaring till att det blivit så, förutom att det hade varit dålig uppdatering på jimmy choo sakerna men det förklarar inte den vanliga kollektionen.

Näääh Gud vad besviken jag blev! Definitivt dagens USCH!



Får se om jag beställer det som fanns kvar.

Kommentarer
Postat av: Liza

Men! Gud va dåligt gjort av H&M. :(

2009-11-19 @ 14:56:31
URL: http://lizalicious.blogg.se/
Postat av: Sofie

Guud så tråkigt! Men sakerna var fina iaf =)

2009-11-19 @ 15:24:55
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0