Snart den stora dagen!

Vad då stora dagen tänker ni?
-jo det är min födelsedag på lördag då jag fyller 23!
Vet inte om det är så kul längre att bli äldre, kanske ska sluta med det på lördag ;)
23 är väl en bra ålder? Fast jag tycker att 65 = pension verkar vara det bästa!
Gud vad jag ska njuta av mitt liv då jag är gammal gumma!

Så här kommer en önskelista:
-
Kitchen aid
- Nya knivar (braa sådana)
- Plattång med keramiska plattor och som är lite rundad (en som går att både locka och platta med)
- ID smink
- Rese checkar (haha) or plain money for travel
- Digital termometer för ungnen (som tål lite stryk då min förra gick sönder)
- Kokböcker (typ melker andersson, Per Morberg, Martin Johansson, Plura Jonson, Jan Hedh, Gordon Ramsay etc
- Nya Mystofflor
- Pyamas eller nattlinne
- Orikideér (går inte att få för mycket av) ev fuskorkide stänger (för de tider som mina inte blommar)

.....snart LÖRDAG DÅ SMÄLLER DET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0