13, 14 & 15 onde

den 13onde  (tisdags så var jag på stan med Sarah som jag skrev nedan i MMSet. Nedan är tagit på ett sushi ställe i umeå då vi hämtade ut sushi som vi for och åt hos Sarah, Christian cyklade dit lite senare. Jag tror Christian satte nått form av rekord då han satte i sig 20 sushibitar (jag åt 7) då jag hade beställt en familje sushi på 30 bitar. Sedan satt vi och snackade et tag och smälte maten.

Kl 19.00 skulle jag träffa en tjej som jag tränar med på Renyi (thaiboxningen asså) för att sparras på iksu och träna lite. Vid 22.00 for jag och christian som också hade varit på iksu. Vi hade hunnit sparra lite tillsammans efter att hon jag tränar med på renyi drog hem. Det var jätte kallt då jag och Christian skulle cykla hem. Bokade sedan flyg biljetterna till jag och Therese till Stockholm eftersom vi ska dit i helgen. Påbörjade även en snabbpackning av mina saker jag ska med mig.

den 14onde Onsdags. Hade jag första praktikdagen på TC. Jag Jobbade in 1 praktiktimme och hade praktik till klockan 17 ist för 16 för att kunna fara på träningen på torsdag (idag). Sedan när jag kom hem så städade jag christian garderob, tvättade och sorterade kläder.

den 15onde Idag Idag hade jag andra praktikdagen, idag hade jag bara 7 timmars praktik från 9 tills 16 eftersom jag hade jobbat igen en timme igår. Det är skoj att vara på TC får göra lite nya saker och lära mig nytt. Det är nog bra att byta praktikplatser så man får lära sig olika ställen, olika sätt att göra olika saker och nya rätter. Måste även medge att jag saknar Angelini lite. Angelini som jag var på tidigare är en Italiensk amerikansk resturang och TC är svensk. Efter praktiken snabbade jag mig till Muay thai träningen (torsdagar = tjejträning). Nu ser jag och Christian på film, vi har just sett Johan Falk, Gruppen för för särskilda insatser och nu ska vi se State of Play. Riktigt skönt med Myskväll!!!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha! Jag tog för givet att Adam inte ville följa med men tydligen så ville han det men vi kan nog gå alla tre :)

2009-10-16 @ 07:46:43
URL: http://thisissarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0