5 & 6 oktober (målning)

Nu har vi målat klart ett lager (igår) blev nöjd med färgen, ni får inte se riktigt ännu, ni ska se då det är klart! Ni vet före och efter! Ikväll ska vi till mamma och pappa och där ska vi sitta hund och husvakt framöver. Men innan dess ska vi måla andra lagret.

Annars har jag varit i skolan idag på förmiddagen, vi gjorde ärtsoppa och pannkakor! Riktig mag-dödar-mat!
När jag kom hem från skolan så gjorde jag lite nytto bra saker: Jag förde över pengar, postade brev, fyllde på luren, tvättade och skickade pengar. Nu har jag gjort bort sånt som jag annars glömmt som har hängt över mig! Det är så skönt!

Igår så målade vi på kvällen och hyrde film! MYS!

Vi såg på Knowing den var bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0