Godday to you!

Jag har sovit i Holmsund inatt, igårkväll så målade vi andra lagret på väggarna. Vi tänkte måla 3dje varvet idag innan vi åker till Holmsund igen. I Holmsund så sitter vi hus & hundvakt till söndagkväll då mamma och pappa kommer hem med flyget från Göteborg.

Annars har jag varit och gått en promenad på dagen med vitae (hunden) till djurmagazinet och köpt medicin till fiskarna, länge trodde jag det var vitaprick men det verkar vara svamp. Det har också varit mina blackmollysar som drabbas konstigt nog. Jag tror det beror på PH eftersom det är en fisk som inte gillar då ph ligger kring 6, dessutom så är det ju en ny årstid vilket gör att värmen sänks och lika mycket ljus stömmar inte in så det är ju nya förhållanden så att säga. Det är både lättsammt och svårt med akvarium. Jag hoppas det blir bättre!! Blir tokig snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0