Som Spotify fast film = Voddler

Voddler logotype

Har ni hört talas om Voddler?

Voddler
är en internetbaserad video on demand-tjänst och mediaspelare under utveckling av ett svenskt företag. Registrerade Voddleranvändare med bredbandsuppkoppling kan genom Voddler gratis och lagligt streama film och TV-program från Internet.

Eftersom jag har bredbandsbolaget så får vi testa Voddler som är en filmtjänst som liknar spotify. Jag laddade dock ned detta idag. Det funkar jätte bra! Alla filmer finns inte än men det kommer kanske! Det finns många filmer som man kan hyra på video uthyrnings ställerna nu.

Varför skrev jag då att jag "dock" laddade ned det idag? Jo därför idag släpps det ändå för allmänheten! Det innebär att DU kan också ladda ned Voddler nu! Det släpps nämligen för allmänheten idag!

Men det är precis som Spotify: Du ska ha en invite. Har du bredbandsbolaget som internet-leverantör så logga in på din sida där hittar du din invite.

voddler2






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0