Hektisk dag

Idag har jag varit i skolan på för-middagen, jag var lite trött eftersom jag hade bara sovit 5 timmar i natt. Vid lunch fick jag sluta så jag träffade Christian på en liten Lunch Dejt eftersom han hade varit i skolan på morgonen med. Under tiden jag väntade på Christian gick jag en tur på stan. Hittade en Chanel inspererad kortare kavaj. Jätte snygg! Kommer lägga upp bild sedan!  Vi åt lunch på Starz, där vi ät en skaldjursoppa och eftersom det var dagens så ingick efterrätt och te. Jag blev så mätt så jag fick ont i magen.

Jag var sååå sugen på att åka hem men vi var tvungen att fara och köpa Vigselringen som var 30% rabatt på till och med idag så vi cyklade till strömpilen med magvärk. Sedan Cyklade vi hem och jag powernappade i 40minuter innan jag skulle börja jobba.  Jag är på jobbet nu och började jobba 16.00, 17.30 började min Muay Thaiträning som jag fick springa iväg på. Idag körde vi sparkar för första gången på Nybörjar passet (på tjejpasset har vi kört det flera gånger)  så det var mycket teknik och inte särskillt tung träning. Men svettig blir man ändå! När jag kom till jobbet åt jag lite gröt och mackor. Något mer var jag inte sugen på efter dagens lunch!

Imorgon är det samma sak asså: jobb (går av jobbet 08.00) skola (fast hel-dag) - jobb (börjar 16)
I övermorgon är det: jobb (går av jobbet 08.00) Praktik (08.00-16.00) - ledig under kvällen!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Läckert att går på Muay Thai, lycka till! =)

2009-09-22 @ 16:12:05
URL: http://sannakarlsson84.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0