Gokväll!

Nu har jag och gubben rengjort akariet och möblerat om, såg att en fisk hade vitaprick. Har medicinerat så jag hoppas han blir bättre. Såg dessutom 1 nematoder (en jätte liten mask) som är ofarlig men det betyder att de fåt tlite för mycket mat så imorgon ska de få fasta. Men nu är akvariet rent igen!

Jag såg dessutom att jag vunnit budet på skinnjackan. Slutpriset landade på 421kr + frakt 55kr. Vilket några kanske tycker är dyrt för en begangnad skinnjacka men jag har letat så mycket och den såg fräch ut!

Har också varit med Lisa på Muay Thaien ikväll. Det gick bra och då fick jag mitt kvitto på att jag är frisk. Det skulle vara omöjligt att klara träningen om jag var sjuk! Dessa shorts kanske skulle vara nått till träningen?



Toodeloo


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahah, dom får köpa in sånna där till tjejträningarna! haha

2009-09-05 @ 07:50:46
URL: http://forsner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0