Nej du har sovmorgon.

SHIT
Jag missade att jag hade sovmorgon till klockan 13 idag.  Jag kom till skolan i tid klockan 08.00 ist. När jag kommer upp så träffar jag läraren som säger "Men oj! Jag glömde ringa till dig"  eftrsom jag var sjuk på tisdagen hade jag inte fått veta detta. Så det var bara att cykla hem igen. Nu har jag varit hemma en stund. Ska lägga mig och läsa! Lite hårda dagar framöver med lite sömn förmodligen. Ska vila alla stunder jag får chansen.



To do list för idag:
- Skicka iväg paket till några tradera såfort jag ser pengarna på kontot
- Betala räkningarna
- Träning 17.30 Muay thai
- Sista slipningen på spacklet och börja damma av väggarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0