NY layout!

Jag har gjort en ny layout!


Här är den gammla layouten! En kompis lagade på positioneringen av den gammla sidan, så jag hoppas att det ser bättre ut nu när hon öppnar den!



Vad tycks?

Har inte gjort nått på min to-do-list idag.

To do list för imorgon /det jag skulle gjort idag:
- Skicka iväg paket till några tradera såfort jag ser pengarna på kontot
- Betala räkningarna
- Träning 17.30 Muay thai  Hann ej
- Sista slipningen på spacklet och börja damma av väggarna

 Jag var på skolan till klockan 16.00 idag, sedan for jag på sjukhuset och hälsade på Christians pappa. Jag tror vi var där till 18.30. Sedan prommenerade jag och Christian från Sjukan till nattöppet för att lämna igen filmerna vi hyrde i lördags. Efter det gick vi och hämtade Christian cykel på hans skola. Det tog ett tag så när jag kom hem så hade jag inte mycket ork att grejja med spackel. Får se om jag hinner söka rätt och betala räkningarna innan jag far till jobbet.


Kommentarer
Postat av: Maria

Snygg layout! :)

2009-10-01 @ 09:47:09
URL: http://marrakarra.blogg.se/
Postat av: Maria

Hur ändrade du positioneringen förresten? Ser att min behöver ändras lite för det blir en scroll åt hö/vä nertill (om du fattar vad jag menar). Du har för övrigt blivit av med dina när jag kollar in din blogg från min dator :)

2009-10-01 @ 16:50:55
URL: http://marrakarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0