Oj vilken dag!

Som jag skrev tidigare skulle jag till strömpilen för att köpa nya underkläder. Det blev strömpilen men inga nya underkläder. De säljer inte min BH-storlek på H&M! Nere istan fanns det tydligen på Bas-underkläderna men sådana tänkte jag inte köpa! Nu låter det som jag har västa tuttarna men det är en 70C. Trodde att jag skulle kunna kompromissa med att ta en 75B eller kanske en 70B men den förstnämda var lite för stor och den sistnämda gav mig dubbla bröst. Måste nog kolla på något annat ställe i västa fall på Ingrids (butik i umeå som är duktig på BHar som finns i de flesta storlekar, men det är i regel dyrt). Det blev ett par svarta strumpbyxor i 50 den.

Christian hittade (eller kanske det var jag..) en ny jacka och ett par skinnhanskar på H&M. Sedan var jag tvungen att äta eftersom jag började Thai-träningen (muay thai) klockan 16.00. Så vi åt på Donken, vilket jag kanske inte föredrar. Där hejade jag på en gammal klasskompis jag inte sett sen den dagen vi tog studenten. Sedan cyklade vi tillbaka hem och jag bytte om till träningskläderna.

Jag var lite tidig till träningen och fick vänta utanför innan tränarna kom dit och öppnade. På träningen fick vi sparra med mits vilket är skoj! Körde även fys, vilket bestod av Ketelbells, Burpees och en övnings som man sitter på sina vader och ska upp på fötterna och sedan till upphopp. Var lagomt slut efter. Jag pratar mycket om Burpees men här har ni övningen. När jag var klar så stod min älskling och väntade lite längre bort. Jag berättade för Lisa att han hade varit på Iksu, men fel hade jag! Han var på väg! Mig skulle han ha med. Så efter min Muay thai träning cyklade vi till Iksu och gymmade. Nu på kvällen har jag ätit lite kvällsfika och nu sitter jag och bloggar :) Fast jag ska sova nu när jag är klar! Ska bli såååå skönt!

Natt-kram!




Kommentarer
Postat av: Maria

SV: UpsalaNyaTidning :)

2009-09-07 @ 08:48:04
URL: http://marrakarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0