Stadstur på stan - dag.

Jag har varit på skolan idag igen, idag gjorde vi viltfärsbiffar och planerade inför en trerätters meny vi ska servera om några veckor. Jag fick sluta skolan tidigt idag så jag träffade Moa på stan och lunchade med hon på rost. Sedan skulle vi vara barnvakt åt Fatima och Aya (Bahijas döttrar). Jag följde även Moa och frågade om en tattuering hon ska göra. Sedan när Bahija kom tillbaka gick vi alla på stan ett tag. Jag har kikat på underkläder idag, hittar inget i min storlek asså! Det skickas så lite 70c till H&M i Umeå tydlingen. Kikade på alla andra butiker men det fanns inget fint i min storlek. På twilfit så hon att det var en av de vanligaste storlekarna. Kanske därför allt är bortplockat?

Bahija och Fatima vid lekparkern på renmarkstorget.

Efter stan så cyklade jag hem jag har bara legat och latat mig, typ sett på Kungen av queens. Ska på jobbet 22.00 och imorgon är det praktik.

Kram kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0