trojanska hästar, diskmaskin och vita prick.

Jag har missat några dagar av skäl som du kommer finna nedan, därför skriver jag en kort sammanfattning av dagarna nu;

Tisdag:

-Jag var i skolan och preppade inför bjudningen vi skulle ha.
- När jag kom hem skulle jag starta datorn. Efter ett tag kom ett varnings medelande upp från mitt virusskydd som varnade för Trojansk häst. Jag klickade på att datorn skulle ta bort det och inget mer med det. Trodde jag. Efter ett tag så började Utforskarn starta om sig själv och datorn blev helt krupp. I ren panik ringde jag och pratade med min Kompis Arvid i telen ett tag. Han trodde att det var bara att formatera om allt, samma svar fick jag av pappa senare.
- Sen så fortsatte renoveringen, jag fortsatte och spackla medans killen och pappa fixade diskmaskinen! NU har jag diskmaskin jippie!



Onsdag:

-en blackmolly (akvariefisk) dog. Jag har fixat medicin för att behandla de andra fiskarna så det inte smittar (han dog efter att ha haft vitaprick) antar att det blev för mycket för han.

- I skolan hade vi en servering för Viva Vux ledningen och en flyttfirma som hjälpt Viva Vux att flytta Viva Vux till östras lokaler.

- Sedan på eftermiddagen köpte jag en extern hårddisk till datorn så jag starta upp datorn i felsäkert läge och tanka över alla bilder och annat viktigt som jag är rädd om.

- Efter var jag och kollade på Christians thai-träning ett tag.

- Sedan på kvällen kom Christians mamma och hälsade på

Torsdag:

-
Praktik på angelini på morgonen

-Muay Thaiträning direkt efter

- Efter det ringde mamma och ville att jag skulle följa henne på Pilates (vilket var en barnalek btw) och sedan gymma. Så då blev det så!

-Sen hämtade jag ut min skinnjacka som kommit med posten! Lägger ut lite bilder såfort jag fixat datorn.

-Efter det låg jag och såg på Comedy fight club och åt mackor.

- Jag började ladda över lite filer från datorn till externa hårddisken medans jag såg på TV.



Fredag: (idag)

- På morgonen (08.00) skulle jag på återkoll på sjukan för att kolla så att jag inte hade fått nån skit i käken igen. Vilket jag inte hade! Det är bra det!  

- Klockan 10.00 var jag på Angelini på praktiken. Jag har blandannat fått göra pannacotta och bakat ut pizzabottnar. Där var jag till 16.00 idag.

- Sedan började jag jobba 16.00 (är på jobbet nu)

- Och eftersom jag har en sån shyst brukare fick jag fara 1 1/2h på Muaythai träningen med Lisa klockan 17.30-19.00.

Nu sitter jag bara på jobbet, ska gå och diska klart nu.

Todeloo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0