Vinter näsa..

Japp hemma och sjuk idag med. Var på apoteket och köpte nozoil. Får se om det hjälper mot min söder torkade näsa. Har haft blod smak i munnen sedan i fredags som beror på att det har blivit en spricka i näsans hinna. Vilket kanske inte är så konstigt då det är supertorrt ute och jag har ansträngt mig mycket förra veckan så frisk blev jag aldrig. Får se om jag blir av med förkylningen nu :) Skulle vara skönt! Ska kurera mig på massor av nyttigt te, vatten och frukt nu! Kanske ska plocka fram min buff som jag brukar ha när jag är i fjällen med? :S Den är go mot näsan.

Vad är en buff undrar ni :)? Det är bara en tygbit av ett speciellt matrial som man kan variera. Jag hade tänkt mig 2dra rutan för att täcka näsan. Så jag slipper andas in den torra luften.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha haa! Buff! Det var inte igår. Gillar bilden, att man kan ha den som keps(?) Jag hade behövt dubbla Buffar. För här kan man inte ens gå utanför dörren, för det är för kallt. Brrr!

2010-02-05 @ 00:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0