Bröllopsmässa och middag på Rex.

Igår var jag på bröllopsmässan. Vi kom en bit i planeringen och fick lite klarhet i allt. På stan åt vi luch på Rost och sedan provade dessutom tre klänningar på högtidskläder. Ska boka tid där och på lite flera ställen och fara runt och testa. De som låg i skellefteå vet jag inte om jag orkar fara till dock. Efter det så var det en tipsrunda på stora hotellet med lite utställare som vi gick på. Sedan fick vi skuts hem och vi bytte om för middag.

 9519F.jpg
1                                                                        2

(1)Favoriten av dem jag provade igår. Var dock för dyr (6900) och att jag skulle vara tvungen att sy om mycket = ännu dyrare)

(2)Denna ska jag testa den hänge på mässan så jag kunde inte testa den igår. Halternecken är avtagbar denna kostade endast 3600.

Vi åt middagen på Rex som hade rea på menyn. Resturanger brukar ha sånt när det är efter jul för att locka ut folk och äta eftersom många har lite tightare ekonomi. Men kvaliten på maten märks med att den håller sämre kvalité. Inte för det var dåligt men bättre brukar det vara. Jag åt en rödbets och gulbets terrin till förrätt och röding till varmrätt samt en "choklad" med hjortron.

Sedan hälsade vi på Moa en stund.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jättefina klänningar, blir det nån utav de?

2010-01-31 @ 15:20:42
URL: http://thisissarah.blogg.se/
Postat av: Maria

Smakar det så kostar det :P Klänning 1 var riktigt snygg!!

2010-01-31 @ 19:02:12
URL: http://marrakarra.blogg.se/
Postat av: Sarah

Ok, men de var jättefina :)

2010-01-31 @ 19:30:41
URL: http://thisissarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0