Sparring på iksu med christian

Har nyss varit och sparras med Christian på Iksu. Jag värmde upp med hopprep följt av mittsträning. Sedan blev det mera mittsträning följt av sparring i en timme då vi turades om och va den drivande och den som blockar fast kontrar. Träffade även min gamla tränare där. Nu vet jag inte vem jag kommer ha. Blir att se imorgon då min Thaiträning börjar för terminen.

Sen tog vi bussen till stan och handlade på hemköp innan bussen hem till västerslätt gick. Nu är vi hemma och jag har fikat en ägg och räk macka! gott!


Kommentarer
Postat av: carina

Töm sparbössan, packa väskan, kom! ;)

Och tack, läppen är ganska hel igen- no worries.

Hoppas sverige är kanon om än kallt!! =)

2010-01-20 @ 04:34:51
URL: http://starlife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0