Fredag, Lördag samt Söndag.

Samt, jag gillar ordet samt. Och är såååå tråkigt :P  Det kommer nog från att jag läst lite för mycket menyer i studie syfte..

I fredags så började dagen att jag och Christian bar upp björkmatgruppen vi hade i förådet. Det fick ersätta gruppen som jag sålde. Är faktiskt nöjd med den. Anledningen till att jag inte hade nån matgrupp tidigare var att vi har bytt gol från ask laminat till ek parkett. Efter det började jag praktiken. Efter praktiken kom Christian ner på stan och vi fikade på Café station och for på bio och såg Shutter island.


Betyg:EEEE (smart film)


På lördagen promenerade vi ner på stan och shoppade i det fina vädret. Jag köpte en duk och 4 bordstabletter. Hittede även en tröja. På kvällen hade jag tjej kväll med maria och therese som innehöll schlager och kladdkaka bakad i kitchen aiden. Naturligtvis.

Idag har jag malt kycklingfärs i kitchen aiden och gjort kycklingburgare. Har även hjäpt Christian med en skoluppgift. Annars har jag degat framför datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0