morgon!

Är lika mör som en wagyu-biff. Har tränat tredagar i rad nu. Annars så har Therese varit och fikat med mig i veckan och jag har bakat och gjort egen korv.  Som jag var tvungen att grilla! Nu har Therese fått mig peppad på bröllops tankar så nu sitter jag mest och lyssnar på fina visor.



Cecilia Vennersten - Det vackraste



Helena Sjöblom - Gabriellas sång (En favorit, men vet inte om texten passar vad tycker ni?)

Änglagård - intro



Åsa Jinder - av langtan till dig (En Favorit)



Jonas Gardell - aldrig ska jag sluta älska dig



Edit Piaf - Non, Je ne regrette rien (som utgångslåt på orgel) Kanske (?)

Har ni flera förslag så säg till! Hm det finns mycket :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0