Slutet nära

Nej inte så dyster som det lät. Men utbildningen slutar imorgon. Skolan spelar ingen roll men det var lite tråkigt i fredags då jag hade sista dagen på praktiken.  Imorgon ska vi laga en 3 rätter lunch och bjuda på i skolan. 

Annars har jag varit och sett Alice i underlandet i 3D igår och spelat lite på mega zone. Det blev DDR, flipper, motorcykelspel, airhockey och en grej då man ska slå så hårt som möjligt :P Jag och killen är lite småbarnslig kanske :)


Trailer:

Betyg: EEE+ Mysig :)


Annars har jag varit i holmsund i lördags och skulle egentligen till Sofia på fredagen, men jag var utan batteri i mobilen och porten var låst så jag tog mig inte in.  Blev så less och var så super trött och less så jag åkte hem och sov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0