Mör och grillad.

Nej, snackar inte kött. Iaf inte mat. Jag snackar om mig själv (är väl delvis nån form av kött väl?, jag har jobbat från klockan 11 på förmiddagen till 22.00 på kvällen. Då var jag på krejsy's/classic café på grönan och jobbade. Det var dessutom vääääldigt varmt i mina kockkläder då solen gassade ut och alla ugnar och sådant var igång. Det blir iaf väääldigt varmt.

Iallafall så var gårdagen lite skum att börja med då jag åkte till skanstull där jag var bokad för att jobba. Väl framme så visade det sig att jag inte behövde vara där eftersom det hade blivit ett missförstånd mellan cheferna och stället jag skulle vara på. Så jag fick åka till ett annat ställe på direkten. Dagen blev iaf inte som jag tänkt.

Igår kväll (1/7) så hade jag iaf trevligt skriver om det imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0