Systerryster

Min syster var här på besök med sina vänner igår. De skulle vidare på kvällen till London vilket lät riktigt skoj! Blir sugen själv. Speciellt när jag hörde vad det betalat för deras resa. Hoppas de får det skoj!

Vi gick iallafall allihopa och käkade thai/sushibuffé på luntmakargatan. Egentligen hade vi tänkt att äta på Lilla japan (eller vad den nu heter) på Kammakargatan. Tyvärr hade de semesterstängt. Sedan kikade vi i lite butiker b.la. beyond retro där jag hittade en virkad topp och ett läderbälte.

This is my siss...

Ser ni likheten? (bilden är tagen på NKs barnavdelning förra sommaren, numera är hon lilahårig)

Jag...

 


Kommentarer
Postat av: angie

Varsågod! =)

2011-07-06 @ 15:24:56
URL: http://stylings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0