Dagens renovering

Idag har Christian målat taket och jag har målat fönsterspeglarna (pillergöra asså!). Nu är vi typ halvvägs på måla delen och på tal om måla så gick jag och Lisa med dramaten och köpte lite (typ 10l igen) mera färg på en färgbutik uppe på karlbergsvägen. Sedan fick jag följe till gamla lägenheten där jag skulle hämta lite grejor men sedan fick jag släpa själv eftersom Lisa skulle åka och jobba.

Sa jag att det dessutom var galet varmt idag. Rena böljan.. Så efter att ha släpat vagnen från karlbergssvägen till kammakargatan i olika terräng med två påsar ihanden och tom i magen så var jag rätt matt....
Men fint kommer det bli!

Till vänster är ommålat fönster och till höger är orginal färgen. Ramen runt fönstret tar vi senare.
Nu är vi klara för idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!

Vill du ha din klänning på Nelly i Top 100?

Jag kan hjälpa dig!



Allt jag vill är att du rösta på mitt bidrag på facebook sen länkar jag din klänning överallt!!



Gå in på min blogg o läs mitt senaste inlägg för o rösta!

http://galenflikka.blogg.se/



Hoppas vi kan hjälpa varandra :)

2011-06-28 @ 22:19:15
Postat av: Lisa

Kan inte säga det nog många gånger...vad duktiga ni är! Riktiga enegeknippen. Kul att ni vågar & kan göra så mycket själv, jag blir riktigt avis faktiskt haha! Och fönstret såg ju riktigt fräscht ut nu:)

2011-06-29 @ 17:05:56
URL: http://forsner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0