Feeling fresh.

Nyss tränat och nyss dushat. Älskar det då känner jag mig fräsh. Iallafall blev det 5,5km på 33min, vilket är okej. Det blev även 15 minuter cirkelträning i parken med armhäbningar, situps, burpees och plankan. Av nån anledning så är jag inte alls i form. Mjölksyran kommer snabbt och jag har svårt att komma ned i andningen.

Det kan vara på grund av pollenallergin. Men jag tror också att jag varit för länge borta från gymmet. Men att det skulle bli så stor skillnad plötsligt? Det tror jag inte. Jag har ju sprungit minst en gång i veckan ändå. Dessutom kan jag minnas att det alltid varit lite år skogen denna period på sommaren för att sedan bli jätte bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0