Prommenix & Fika

Jag och Christian har vandrat idag från Vasastan till Söder, fikat och haft det mysigt.
Dagen gick ut på att titta på saker till lägenheten. Det gjorde vi! Hittade även en fin bikini (visar den sedan).

Vi hittade lite saker som vi ska mäta och se hur det skulle bli med dem i lägenheten. Denna fåtölj skulle bli jättefin till Vår nya soffa (om den rymms) och skrivbordet skulle vara jättefint framför fönstret (om det ryms). Dessa hittade vi i en butik på Odengatan. Sedan skulle vi gå till en butik på söder som ligger vid slussen.
Dagens
(ovan) Jag idag vid vasabron. (Nedan) Jag och Christian fikar på ett café på södra riddarholms hamnen.

(Ovan) Christian glassar i trappan, fatta hur varmt det var där!!!!!!! Tyvärr hade butiken stängt idag och vi hade gått dit i onödan så jag tänkte att vi kunde gå förbi en fiskbutik vid medis som har jättegod sill. Tyvärr var de stängda med. Så då tog vi tunnelbanan till östermalm och kikade där. Sedan bar det av hemmåt! Då påbörjades Ceasar-salladen  Gud vad jag har ätit gott idag! Äkta vaniljglass med svenska jordgubbar, morotskaka och ceasar sallad! MMm!

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

hoppas allt är bra med dej! ha en fortsatt trevlig helg!!

2011-06-04 @ 23:58:46
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0