Regn, jobb, regn

Regnet bara öser ned nu! Tror det har regnat i nästan en veckas tid ju! Känns som det! Dt får verkligen inte bli såhär på midsommar!

Igår hängde jag med Lisa ett tag efter jobbet. Vi var först till söderhallarna för att hon skulle köpa te. Sedan var vi till Spiti nedanför mig. Hittade en fin kudde där med en allt för saftig prislapp. Då vill jag även ha 2st. Totalt skulle det bli 1600:- för båda! Vilket känns som att ta i. Eller?

På kvällen packade jag även upp en massa köksprylar så vi kan läga lite mat här. Christian började med spacklingen och jäklar vad det kommer gå burkar! 10liters burken är snart slut!

Idag är sista arbetsdagen i veckan. Älskar kort veckor! Nu ska jag till jobbet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0