Framförhållning..

Jag har redan börjat kika på vad man skulle göra åt köket på den på Karlbergs vägen. Satt i går kväll och ritade i Ikeas ritprogram. Det här är iallafall en 3D ritning på ett faktumkök med Lidningö luckorna. Har lagt in integrerad diskmaskin. Klumpen som står fritt ska symbolisera ett snygg kylskåp. Gärna ett från Smeg. Det fristående köksbänken är från deras serie Udden. Sen om jag skulle köpa Ikeas ugn och häll det vet jag inte, men jag gillar Dåtid ugnen. Med Dessa saker skulle det sluta på 32000. Jag skulle gissa på att slutpriset på hela köket (med snygga vitvaror osv..) skulle landa på 50000 då.

Såhär ser nämligen köket ut idag man kan ju eventulellt bara byta till lidingö luckorna om det är ett IKEA kök.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0