GoGo!

Nu måste jag få lite energi i mig! Ligger och lyssnar på musik och tycker synd om mina fötter. Igår var jag och älsklingen och kollade upp varför han haft ont i magen. Sedan åkte vi till apoteket och köpte medicin, så nu ska sötnöten min bli bra!

Själv är fötterna så ömma (speciellt lilltån) eftersom jag har stått och gått mycket senaste tiden. Men skam den som ger sig! Ska ut och springa med Lisa nu! Med reservation på springa. Hehe! Vi ser ju hur vi gör kanske intervaller :)

Började förresten jobba 07.00 idag och börjar 07.00 imorgon med. Det var lite svårt att ta sig in för att byta om då jag inte hade nått passerkort eller nån som kunde hjälpa mig in. Efter att gått runt hela byggnaden så hittade jag byggubbarna som håller på att renovera i huset och de var så vänlig och släppte in mig.

Nej nu ska jag ut och springa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0