Time to hit the gym!

Hej och ursäkta för min mega-dåliga updatering :/ . . .

Har ju börja läst kemi så jag har hållit mig borta från dessa saker.. t.o.m. idag. Vilket suger eftersom jag har super mycket att göra till Tisdag (och jag jobbar måndag). Dessutom har jag målat naglarna idag, lekt med smink och håret (jättenödvändigt...eller?), näh nu kommer christian med mat så då kan jag kanske fokusera snart!

Har att göra:
  • Labbrapport
  • 2 Kapitel
  • Uppgifter
  • förberedelse (riskanalys) på ny labb.

Nu ska jag snart åka och träna vilket jag gjorde igår med :) Igår blev det axlar och armar + liiite bröst och rygg.
Så idag blir det nog underkroppen eller bara löpning..hmm har inte bestämmt.

Ska läsa klart kapitel 6 innan det blir en gym-paus.

Toodels!, Vi kanske hörs om nån vecka igen haha :P




Kommentarer
Postat av: Johan

Hej!



Vi på Rakebacklovers är intresserade av att köpa ett inlägg på din blogg.

Inlägget kommer vara cirka 150 ord långt och handla om gambling.

Vi kommer vilja länka till 4 sidor på 4 olika nyckelord.



Är du intresserad?

Svara på detta mailet så får du inlägget och länkarna.



Vi betalar dig 300kr för 5 minuters arbete.



[email protected]

2011-12-09 @ 14:37:52
Postat av: Lovisa

Hej Elin! Vi har uppdaterat vår blogg nu!

Kolla in! :D

2012-01-17 @ 10:06:55
URL: http://zturez.blogg.se/
Postat av: Anonym

hallå, har du försvunnit :(?

2012-03-05 @ 11:20:49
Postat av: Lisa

Okej! Ja, den fanns ju i blått också. Provade båda å övervägde å köpa i både blå/vitt och rosa/orange men kände att det fick räcka med en! haha. Båda är fina iaf, hoppas du blir lika nöjd :)

2012-06-17 @ 12:09:57
URL: http://forsner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0