Ayer (fredag 25 september)

Igår var jag på praktiken frisk och kry! Jag fick blandannat göra Vaniljglass och Chokladglass. Efter träningen for jag hem och fjantade mig med Christian, jag hade så mycket energi efter att ha legat sjuk så jag hörde på lite MJ och dansade lite :) Åt sedan lite müsli och en äggmacka innan jag for på Thaiboxningen. Gick ganska bra på Muay Thaien vi körde sparkar idag igen. Jag var dock lite energilös och började bli trött vid detta lag. Märktes att jag hade varit sjuk 3dagar man blir som matt i kroppen. När jag kom hem så hoppad jag in i duschen och fixade till mig. Sedan cyklade jag och Christian och hälsade på hans morbror, vi skulle kolla vilket kakel de tänkte sätta upp. Vi fick dock massa go fika där och vi satt och såg på doobidoo och skavlan där Jay-z och Anna Anka var med.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hahha, om det ändå kunde vara så ;P

Fortfarande sjuk?

2009-09-26 @ 12:52:38
URL: http://thisissarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0