Buenos noche!

Jag har nu på eftermiddagen/kvällen hunnit:
- Plasta in golv och för dörröppningarna
- Slipat klart
- Varit på Muay Thai träning
- Påbörjat spackla men vi måste hitta reda på vår andra bredspackel eftersom det funkar inte bara med en.
- Stoppat in en tvätt.
- Dushat

Nu funderar jag på gå på Ica kanske, lille jävulen på axeln vill ha nått! Jag vet inte vad hon vill ha?? Ska kolla om hon tycker det är okej med nått vi har hemma först :) Med närmare efter tanke nääh, det har jag inte! ;)
Evil prevails!

ShoulderDevil.jpg Shoulder Devil image by tune_in_drop_out


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad ska du hitta på för hyss i lägenheten? :P

2009-09-16 @ 08:14:31
URL: http://marrakarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0