Godmorgon!

Idag mår jag bättre! Vad tur det inte är nått långdraget!! Vet inte om jag ska på Muay thaien? Jag känner mig frisk men reglerna är stenhårda! Man får inte komma om man är sjuk eftersom tävlingsgruppen tränar direkt efter. Men är jag sjuk? Jag ville inte chansa genom att fara på praktiken på Angelini iallafall. Jag tror jag ska ta en riktig renskrubbnings-dusch så jag får bort bakterier, vädra och byta påslakarn osv. Igår köpte jag Massor av vitaminrik juice och mat som jag åt och det var väl det i combo av god (framförallt) mycket sömn som gjorde att jag friskna till. Tur man har bra immunförsvar!


Igårkväll såg jag och gubben på film: Outlander & Electric mist ingen var speciellt bra tycker jag. Haha!
Ska ändå betygsätta dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0