Addict & ugly truth.

Har hittat massor av roliga spel på facebook. Jaja tragiskt.Därför har bloggandet blivit lidande. Men inte träningen. Igår (6/2) var jag på spinning 30 , gymmade och badade och idag (7/2) var jag på spinning 70. Nu är jag iallafall frisk. Blev det i torsdan då jag ansåg efter att ha varit på vårdcentralen och kollat sänka osv.. Körde praktik på tors och fre åtminstonde. Såg The ugly truth nyss. Kanon!


Japp så är det. Känns igen.
Betyg: EEEE+

Så vad spelar jag nu på fejjan. Fatmville, Petville.. you name it.

Btw hur kan folk ha så mycket spec. pengar :S det funderar jag på. De kan väl inte vara så dum att de köper?

Nu ska jag sova natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0