Önsketänkande

Är grymt sugen på att resa. Resa är min drug of choice det kommer som ett beoende en eller två gåner på år. Då är mitt bankkonto väldigt illa ute då sitter det en liten resedjävul på axeln som skriker efter sol och semester. Detta sker sällan på sommaren utan har ett samband med snö, kyla och få soltimmar.

Hade hittat en resa till thailand för nån dag sedan till khao lak i thailand (där har jag inte varit ännu) där jag är ganska säker att det har funnits ett gym man kan köra muaythai på som svennebanan.  Hur som haver så var denna resa borta nu och min börs (plånbok; jag är från norrland) hurrade. Eftersom inte bara resan är dyr utan jag tappar lön också om jag är borta 15dagar..

Funderar ändå på en tidig semester till kanske kroatien eller grekland? Meeen åååååh asså jag har abstinens efter sol och värme!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Du får kolla med Tobbe om han ska till åre i år något, jag har då för mig det! Då kan du ju passa på å åka då ;)

2010-01-19 @ 19:05:54
URL: http://forsner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0