Yester me yester you yesterday and this day..

Igår så slutade jag jobbet på morgonen, det blev inte mycket vila eftersom på kvällen skulle vi ha middag. Det var Sarah & Adam och Frida & Henrik som skulle komma. Det blev trerätters med en typ av ost & kallrökt laxbakelse till förätt.  Huvudrätten bestod av lammstek (med smak av vitlök och citrus) grillad paparika sås och rotfruktsgratäng med en babyspenat och ruccolasallad. Efterrätten var choklad fondue med smak av baileys med olika frukter. Sedan på kvällen såg jag på två filmer med Christian The Taking of Pelham 1 2 3 och Fighting.


The Taking of Pelham 1 2 3



Betyg: EEEE
Spännande, bra repliker!


Fighting

Betyg: EE+ (funkade men rätt fattig story)


Idag har jag bara legat och degat, sett TV medans jag spelat spel på mobilen. Och ätit. Just nu sitter jag i mjukisbyxor underställsöverdel (Christians) och rufsig hängig knut. THAT's GLAMOUR!


Kommentarer
Postat av: julia

hej, hoppas du haft det bra idag =)

2010-01-07 @ 20:03:17
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0