Day off

Idag har jag varit ledig! Wippie! Det har resulerat i lite slötittande på Despan och packat upp och vikt kläder lite under tiden. När Christian kom hem åkte vi till Norrmalms möbler för att köpa brickborden. Tyvärr hade de inte kvar "brickorna" som vi ville ha så jag ska kika lite på spiti och andra ställen först.

Sedan var vi jääätte hungriga så vi kökade på någon Irlänsk pub, där maten inte var super men helt ok. Det som förgyllde för mig var att de hade en jätte god malt vinäger till mina fish and chips.

YUM!


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

2011-07-20 @ 01:53:55
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0